måndag 8 oktober 2012

Nya jobbet

Ja så var det första arbetsdagen idag på nya jobbet.
Det känns så sjukt bra allting och jag är så glad. :)
Jag var nervös så jag höll på att kräkas igår och imorse men det har gått super.
Jag är väldigt nöjd med mitt beslut att gå vidare i livet.

Det är mycket att sitta framför datorn och jobba och lite i butiken vilket passar mig alldeles utmärkt.
Sen att kunderna är företag och inte privatpersoner är ju en stooor bonus också såklart.

Ungarna skulle ju börja tidigt på dagis imorse också vilket dom kommer få göra varje dag framöver och dessutom äta frukost där, men fizkorven hade krupphosta inatt så hon fick va hemma med Pappsen, men Bella fick gå dit och leka av sig lite.
Allt hade gått bra och sen åkte dom till mormor och fick målade naglar och lite lek där med .

Älskar mina tjejer och karl så otroligt mycket!
Igår fick jag ett lyckorus genom hela kroppen och det pirrade till i magen och jag insåg hur lyckligt lottad jag är.

Nu blir det ensam mamma söker :)

Ha det bäst!

1 kommentar: