onsdag 10 oktober 2012

Jobb och biopremiär

Ja nu har det gått några dagar till på nya jobbet.
Det känns fortfarande hur bra som helst, mycket mycket nytt men massa roligt.
Det är mycket papper och mycket dator.
Idag har jag fått lära mig lite mer om service på telefoner och fått göra lite pappersarbete själv då min "lärare" satt i möte men det gick bra det med.
Känns sjukt bra det här iaf.

Jag anmälde mig till Mgroup pr & event igår också med min lilla blogg och idag damp det ner en inbjudan till galapremiären av Tingeling, Vingarnas hemlighet.
Så den 20 oktober så ska jag och Bella bus till stan och gå på premiär :)
Det ska bli superkul!
Bella kommer bli överlycklig för hon älskar Tingeling. Och då får hon ha sin Tingeling klänning på sig. :) det kommer bli super!

Vi ska gå på bio nu på lördag för första gången med brudarna, då ska vi se Alfons.
Det ska bli spännande och se om dom klarar av att sitta stilla :)
Bella blir nog inga problem men lillkorven kanske blir värre.
Det löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar