tisdag 30 oktober 2012

Mer event! :)

Yes!!!!!
Jag har fått en inbjudan till "Girls Night Out" från underbara MGroup och jag är överlycklig.
Jag såg eventet på Facebook igår och tänkte att det skulle vara riktigt kul att gå på det och så dimper inbjudan ner i mailkorgen idag. :)
Så jag och M som är nybliven bloggare på ADHDmorsan ska ut och lyxa oss lite nästa fredag den 9/11, det ska bli riktigt kul.

På jobbet går allting jättebra, jag hade ett möte med en kollega idag och hon hade pratat med chefen och dom var nöjda allihopa, då är jag nöjd också. :)
Nä men allt går framåt, jag lär mig mer och mer för varje dag och framförallt så fastnar mer och mer.
Dessvärre så börjar ju vissa delar gå snabbare nu så då blir det lite dödtid ibland men då får man plugga lite mobilmodeller och abonnemang och sånt istället.

Jag får ju köra slingan själv nu också (vi hämtar och lämnar telefoner till företag), så det är ju ett välkommet avbrott i kontorsmiljön också.
Vi alternerar lite med vem som kör men nu i början så är det ju bra att jag tar det så jag hittar till alla ställen och vet hur det funkar.

Jag blir så trött på kvällarna numera, min hjärna har inte vant sig vid den tidiga timmen som jag måste gå upp för att hinna med mig själv och göra iordning barnen och iväg till dagis.
Men det kommer väll förhoppningsvis vända snart, jag har ju iochförsig alltid varit morgontrött men det kanske går att lära gamla hundar sitta, vem vet!? :)

Tjejerna har haft studiedag idag och då fick dom vara hos mormor tillsammans med halva kusinskaran. Efter det så åkte dom till den andra halvan med farmor så dom har haft en enda lång lekdag, men nu är det nattinatti time snart så jag ska umgås lite med dom nu innan och få lite mystik jag med. :)

Återkommer med mer om helgen senare.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar