onsdag 7 november 2012

Nedräkning

Ja nu är det bara 2 dagar kvar till det fina eventet Girl's Night Out genom MGroup på PURE i stockholm.
Det ska bli så roligt, jag har inte vart ute sedan Mammabloggkryssningen som var i slutet på augusti... Så det börjar bli dags kände jag. :)
Jag och M ska dessutom fira att dom köpt lägenhet så vi ska slå klackarna i taket ordentligt! :)

Dagarna börjar rulla på väldigt snabbt nu känner jag, man hänger knappt med längre.
Veckorna bara går, imorgon har jag varit här på nya jobbet i 1 månad, helt sjukt jag började ju nyss!?
Jaja det är väll bra det, då fyller man år snart och julen kommer krypandes. :)

Jag har fått en idé också, jag tror att jag ska föra in mitt pysslande här i bloggen så får ni ta del av det också.
Så ikväll kan jag bidra med en liten blöjtårta jag gjort till att börja med, den är in the making så bilder dyker upp under kvällen. :)

Nu ska jag avsluta det sista här på jobbet sen blir det hemgång.

Hörs senare!

Ciao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar