onsdag 7 november 2012

Pysselhörnan

En kollega berättade igår att hon skulle på babyshower på söndag och visste inte vad hon skulle köpa, så vad gör Zandra? Jo jag tipsar om att jag gör blöjtårtor.
Så det slutade med att jag åkte direkt efter jobbet igår och köpte blöjor från Pampers och nappar från MAM, som caketopper. 

Sedan när mina sessorna hade somnat så körde jag igång, men slutresultatet blev inge bra alls, så jag gjorde helt enkelt om den idag.
Jag åkte och köpte lite dekorationer idag också så att jag kunde göra klart den helt.
Jag är riktigt nöjd med resultatet!

Här är den färdiga inslagna tårtan. Jag hoppas hon blir nöjd.


Den här fick absolut inte vara rosa eller blå eftersom dom inte vet vad det är för en liten krabat som ligger därinne, men dom gillade grönt så då fick det bli ett grönt tema.
Nu står den på hennes skrivbord och väntar så hoppas vi på en posititv respons. :)
Jag tänkte som sagt styra in bloggen lite på mitt pyssel-begär. Både allmänt och till bröllopet.
Jag har ju rätt så många olika vinklar på mitt pysslande, naglar, blöjtårtor, smycken m.m.
Det är riktigt kul och skulle jag kunna leva på att bara pyssla så vore jag världens lyckligaste tjej(ännu mer än jag är idag).
Fy bubblan vad kul jag tycker att det är. :)
Men det är ju en bra hobby också sålänge.

Nu är det jobbtime så vi höres!

Ciao!!!


1 kommentar: