tisdag 13 november 2012

Kaosveckan

Ja herregud vilken vecka.... därav sent inlägg om girls night out.

Förra veckan så hade vi inbrott i garaget, då tog dom våra sommardäck. Tur i oturen iaf att vi hade bytt till vinterdäcken så dom inte tog dom.
Nu kan man ju ta det lite lugnt med att fixa alla papper till försäkringsbolaget och allt.

Sen i lördags skulle jag ha åkt och släppt in svärmors katt vilket jag glömde, glömde även att ringa bror som fyllde år (känner mig som världens sämsta människa,jag har aldrig glömt förut). Och i söndags så åkte P dit för att släppa in katten och då hade hon haft inbrott i lägenheten.....
Och efter det så ringde svärmor och berättade att P's farmor var jättedålig (hon är typ 90år), hon hade jätteont i ryggen bl.a. Hon hade fått diskbrock.
Därefter i måndags så ringde mamma och sa att min "pappa" hade haft svårt att andas och åkt in till sjukan. Väl där visade det sig att han hade hjärtflimmer och hjärtat slog alldeles för fort, så han blev inlagd men pulsen som var för hög hade gått ner igår när jag pratade med honom iaf. Och dom hade gjort lungröntgen och sånt men det har han inte hört av sig med svaren på än.

Usch en riktig skitvecka skulle jag kalla det här.

Jag vill bara att alla ska må bra och att alla får ha sina saker och hem ifred!

Idag är jag så fruktansvärt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men det löser sig med tiden.....

Nu är det dags att börja arbeta.

Hörs senare!

Ciao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar