onsdag 24 oktober 2012

Snabbis... :)

Lite arbetstorka just nu så jag hoppar in här en snabbis.

Ikväll så bär det av in till staden och Feminint's 1 års jubileum.
Det ska bli riktigt spännande och se hur det är i den lilla butiken och hur allt går till :)
Inbjudan kom ju från bästaste Mgroup återigen, jag är väldigt tacksam för att jag får komma.
Hoppas på många fler inbjudningar.
Ikväll så ska iaf jag och min kära vän M in på eventet och ha det mysigt i glada vänners lag. :)
Hon har ju också börjat blogga nu på ADHDmorsan.blogspot.se, hon har precis börjat men in och läs vettja.

Nu har jag börjat komma igång ganska bra på jobbet, börjat bokföra mera och betala fakturor och sådant så det är skojsigt. :)

Jag återkommer senare om orken infinner sig med lite bilder och utvärdering om kvällens strapatser. :)

Ha det bäst sålänge!

Ciao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar