fredag 19 oktober 2012

Fredags em...

Ja nu har det gått en vecka till på nya jobbet...
Det var ju nyss helg!?
Tiden har verkligen sprungit iväg den här veckan, det känns som att den nyss började.

Imorgon är det dags för galapremiären av Disney's "Tingeling, Vingarnas hemlighet."
Mycket spännande ska det bli, våran första premiär och med bästa Mgroup pr & event :)
Jag berättade för Bella imorse att vi ska på äventyr imorgon.
Hon bara lyste i ögonen så det kommer bli hur bra som helst. :)

Ikväll så kommer R&L över som vanligt, standard på fredagar :)
Vi funderar på om vi ska åka ner till O'Learys i S-tuna och käka lite men då blir det nog utan brudarna, om vi får barnis, vi får se. Annars har det faktiskt gått riktigt bra när vi vart där förut med dom för dom får ju popcorn och oftaste en ritbok och kritor så det går det med.
Den som lever får se vad som sker helt enkelt. :)

Nu är det bara en timme kvar tills arbetsveckan är till ända. Jag tycker fortfarande att allt är jättekul och jag har ju kommit in i några rutiner iaf så då går ju allt mycket lättare också, då känns det ju inte som att alla behöver "passa" mig hela tiden utan dom kan ju faktiskt köra på med sitt en liten stund så kan jag kolla av med dom så att det blir rätt bara.

Jag funderar på att byta bloggnamn också för det finns så många roliga och bra namn som alla kommit på och jag tycker att mitt är sååååå tråkigt.
Coolare att säga lixom att jag har den och den bloggen liksom...
Zandrasmammaliv vad är det för bloggnamn liksom!? Skittråkigt ju.
Jaja vi får se om jag kommer på något bra eller om jag blir kvar här.

Ja nu blir det sista rycket här innan helgen men jag kommer givetvis in med ett inlägg imorgon om premiären, jag ska försöka få till lite bilder också om jag lyckas. :)
Jag tycker att det är lite bökigt men jag ska försöka.

Ha en supertrevlig fredagkväll!

Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar