tisdag 16 oktober 2012

Blogg event och jobb :)

Ja nu har jag jobbat lite mer än en vecka på nya jobbet och allt känns fortfarande superbra!
Jag börjar komma in i allt lite mer och då blir ju allt så mycket roligare också när man känner att man kan bidra med något och inte bara tränger sig på och ställer massa frågor hela tiden. :)
Vi ska iväg på massa middagar också med olika leverantörer och lite kurser och sånt så det är riktigt spännande och roligt.

På lördag ska ju jag och B på galapremiären av Tingeling som sagt och jag har fortfarande inte berättat det för henne, ifall att någon skulle bli sjuk eller liknande för då skulle min lilla sessa bli förkrossad, men det hoppas vi såklart inte ska hända.
Hon kommer gå som på moln kan jag säga när hon får gå på bio och dessutom MED sin älskade Tingeling klänning. :)
Tack snälla Mgroup pr & event!

Idag fick jag dessutom en till inbjudan till 1-års jubileumet för underklädesbutiken Feminint i Stockholm, också genom Mgroup vilket jag självklart ska gå på.
Det är ju skitkul rent ut sagt att komma ut lite och träffa andra härliga mammor. :)

Därigenom så kommer jag steppa upp lite med bloggen också, det är ju roligare och skriva när det händer lite grejer än när det bara är vardag. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar