onsdag 24 oktober 2012

Feminint och Mgroup



Igår var vi på Feminint's 1-års jubileum, och det var verkligen supertrevligt, något trångt men verkligen jättefina saker. Dom hade lite mer än bara underkläder, det var doftljus och tvålar och lite väskor/necessärer och annat smått och gott. Jättemysigt.


Lite badbomber som ser ut som cupcakes. 



Mysigt inrett med hattaskar lite här och var som man också kunde köpa, 
dom säljer allt förutom möblerna så det är bara go bananas där inne. :) 



Ytan var ju kanske inte gjord för såhär mycket folk men finns det hjärterum så finns det stjärterum som jag brukar säga, det här är nedervåningen och sedan finns det en övervåning med provrum och ännu mer varor.
Där var det fullsmockat med folk så var lite svårt att få till en bra bild men här står jag i trappan iaf. 


Här är fina Madde på MGroup som var arrangör av eventet, hon står uppe och 
bakom mig så finns alltså provrummen och ännu mer varor.


Madde stod i g"garderoben" och delade ut goodiebagsen, dom innehöll ganska mycket, en BH från Wonderbra, trosor från Calida, lite prover och info från Rapunzel of Sweden, lypsyl från Freya, trosskydd från Libresse, handkräm och schampoo från Decubal, Tandkräm från SB12, munskölj från Flux.
Mycket smått och gott.



 Här har vi en glad M som tyckte att det var jättekul. :)



Levande provdocka hade vi också, hon har underkläder från Aubade, superfint var det.


Sen blev jag ju tvungen att köpa lite också när jag ändå var där och det var ju discount också. Det blev en kista för förvaring, ett doftljus och ett par trosor.

Det blev en väldigt lyckad kväll och många välkända ansikten träffade jag på.
Så besök Feminint antingen deras webbshop eller butiken på Sibyllegatan 14.

Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar