måndag 12 september 2011

Stressdag..

Fick stressa iväg och titta på en grej imorse.. Kastade på mig och barnen kläder och sen iväg..
Påvägen hem så kände jag för att synda så vi åkte in på gula måsen och köpte lunch.. Hann hem och äta och fixa det jag inte hann med imorse..
Sen iväg till lek & bus med svägerskan och kusinerna.. Det var riktigt trevligt.. :)
Det är så behändigt att åka iväg med dom för dom tar ungarna och sen ser man nästan inte röken av dom förän vi ska hem igen.. :) alla barnen tycker nog att det är lika kul tror jag..
Så jag och S satt och fikade och hade det skönt.. : D
Sen hem och äta och nu så skulle P klippa gräset så jag och tjejerna kollar på tv och tar det lite lugnt..

Imorgon ska B till dagis igen, får se hur det går..
Nu när vi pratar om det är hon glad, hoppas det håller i sig imorgon med.
Det vore så skönt om man kan lämna henne utan att hon ska bli så ledsen..
Det fungerar ju bra bara jag går därifrån så det är ju skönt iaf. Men vi får se..

Hej sålänge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar