onsdag 21 september 2011

Barnshopping.se


Har vart på mammamingel kväll på rica talk hotel i älvsjö.
Riktigt trevligt faktiskt. Det var många mammor från mammabloggkryssningen där som man kände igen också så det var skoj. :)
Dom hade lite olika företag där som visade/informerade och sålde saker.
Jag har ju tjatat om min åkpåse från buppa brand... Och SJÄLVKLART var dom där. :)
Så jag fick med mig en stycke hem.. :)
Så nu är jag nöjd och glad.. :)
Jag köpte faktiskt inget annat så den kunde jag unna mig kände jag. :)
Och pangpris blev det ju också.
M och lilla E var med också och E har varit en exemplarisk bebis hela kvällen.

Tidigare idag så har ju jag haft B hemma också eftersom hon hade feber igår, men idag har det inte vart något. mycket skumt.
Vi åkte iaf en snabbvisit till Stinsen för en titt på panduro efter lite pyssel, så vi kom hem med ett paket med pärlplattor till B och någon liten låda som man kunde göra ett armband med till mig.
Sen har vi bara vart hemma faktiskt.

Imorgon ska B antagligen till dagis och vi ska iaf äta frukost med mamma och M sen får vi se vad som händer..
Nu natti natti.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar