lördag 24 september 2011

Jobb

Igår var vi hos svägerskan på middag. Riktigt trevligt med hela deras familj samlad. Och supergod mat, paella. Jag har aldrig ätit det så det var spännande. Tur att man inte är lika kinkig med maten längre så man faktiskt får smaka på massa goda saker. :)
Barnen lekte ända tills vi skulle åka hem nästan, bella brukar nästan aldrig komma och säga att hon är trött men det gjorde hon igår. Hon ville ha välling och sen kröp hon upp i min famn och höll på att somna. :) mys. Så vi skyndade oss och packade in oss i bilen och åkte hem så dom kunde somna i bilen istället.
Det tog inte många sekunder. :)

Jag har jobbat hela dagen idag. Skönt att känna sig lite nyttig. :)
Man märkte att det var löningshelg för det var en jämn tilöströmning hela dagen.
Imorgon ska jag dit igen :)
Barnen har vart uppe hos granmarna medans Peter hade match så dom var rätt så trötta kan jag säga. Bella fick ett frispel deluxe. "/ men tillslut så gav dom upp båda två.
Jag är så fruktansvärt trött idag, vet inte om det beror på att jag har jobbat eller om det är sömnbristen som kommer ikapp...
Hoppas att dom närmsta åren(???) går fort tills dom små kan sova hela nätter utan att vakna. Jag har provat olika metoder utan framgång. Dom sover oftast jättebra fram till kl.1 typ och sen vaknar dom om vart annat så till slut hamnar dom ofta i våran säng och då sover dom visserligen men ingen av oss sover speciellt bra då. Plus att man vill ju gärna ha lite egentid också.
Tips mottages gärna!!

Nu blir det boktajm och sen kastar jag in handduken för idag..

Natti natti...... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar