måndag 26 september 2011

Slömorgon :)

Ja det blev ju som sagt inget fix i håret imorse så jag ser fortfarande ut som skit i huvet. "/
Men jag får helt enkelt försöka styra upp en annan dag för det projektet.
Istället tog vi oss en sov/slöarmorgon jag och mina sessor. :)
Sen bar det av ner till centrum en sväng för att hjälpa mammsen att fixa rabattcheckar som hon skulle lämna till en grannbutik som skulle dela ut goodiebags till sina VIP-kunder.
Efter det så åkte vi hem och åt en sen lunch och lekte och städade lite innan peter kom hem.
Då blev det middag och iväg för att kolla på ett eventuellt objekt...... ;)
Sen blev det hem igen för lite mer lek och badning av barn och senare vuxentid!!!
Men nu skriker sängen efter mig då det är dagis imorgon vilket innebär tidig uppstigning.
Men det verkar inte som att stor-hulda vill sova riktigt, hon vaknar hela tiden så jag måste gå in för att hon imte ska väcka syrran.
Det vore skönt med separata rum till dom men samtidigt blir det ju väldigt jobbigt att lägga två stycken i olika rum när dom inte vill vara själva.....
Det är för- och nackdelar med allt.
Nä läsa lite och sedan sleep-time.
Imorgon vankas storhandling. Jippi!! :)

Bye....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar