tisdag 20 september 2011

Sjukling

Jaha ännu en dag till ända..
Idag har jag fått hjälp av min kära mor och storstäda huset.. Man blir extra peppad när städomanen (mamma) är med.
Det är ju så skönt när det är klart.. :)
Efter det så märkte vi att B har feber igen.. Lillpluttan. Hon har vart på dagis idag för hon har inte haft feber sen i torsdags, och imorse tog jag t.o.m tempen och det var inget då..
Men det kom väll fort tydligen. Dom hade inte märkt något på dagis heller.. Jaja får hoppas det går över fort. Hon förstår ju inte riktigt att hon är sjuk så hon vill ju ut och leka hela tiden. :/
Men hon får iaf vara hemma imorrn så får vi se om hon är feberfri då. Hoppas på det.
Sen blev det pizza middag och slapp för mig, P hade träning.

Imorgon står det mammamingel i kalendern. Barnshopping.se har ett event som jag och ett gäng mammor ska gå på. Hoppas det blir riktigt skojigt! :)

Nu ropar kudden på mig..

Natti natti.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar