lördag 10 september 2011

Jobbat

Sådärja... Jobbat hela dagen idag.. så kul och skönt att få komma iväg och bara vara vuxen känner jag.
Har ju vart hemma nu i lite mer än 3 år så det är ju lite omväxling.. :)
Änsålänge så är det iaf riktigt kul.. Jag gillar ju att träffa folk faktiskt.. :)

Igår kväll beställde jag massa nagelgrejer.. iiiiiii ska bli så kul.. jag ska börja göra naglar på riktigt!!!
Det har ju vart bland det roligaste jag vet men hittills så har jag ju bara gjort budgetvarianter själv och annars har jag ju gått iväg och fått dom gjorda.. Och även om det är riktigt skönt och sitta och bli ompysslad så vore det så kul att göra själv.. så nu ska det bli så!!!! Jag är så glad!!!

Ja nu fick jag ur mig det också.

P är iväg på fest och lillkorven sover i sin säng.
Mamma kom ner en sväng och åt med oss och glodde lite på tv och sen ville B följa med henne hem så här sitter jag i lugn och ro. :)
Har kollat på Notting Hill och nu började tydligen United 93 (tror det var den om 11e sept!?)

Igår var jag och tjejerna inne i stan och träffade pappa. Vi åt lunch och gick och åt glass på pipersgatan (riktigt god glass), sen gick vi en liten sväng innan vi åkte hem igen.
Vi gick förbi en barnaffär nere på kungsholmstorg och där hängde en åkpåse som skrek mitt namn. :/
Hade väldigt gärna köpt den kan jag säga...

Från Buppa Brand....Den va såååååå fin.. :)

Igår kväll va vi upp till mamma och T en sväng innan vi åkte hem och slappade bara...
Riktigt skönt faktiskt..
Men jag måste erkänna att det känns riktigt konstigt att inte ha vart med barnen på hela dagen..

Det blev ju inte så många timmars umgänge idag.. Fy för att ha det såhär varje dag.
Men samtidigt så blir det ju mer kvalitets tid när man är hemma.
Det räckte som häromkvällen när jag åkte iväg i typ 45 min ner till centrum efter att vi ätit middag. När jag kom hem så kände jag mig alldeles avslappnad och harmonisk.
Man behöver lite egentid ibland för att hålla tålamodet i shack.

Nu ska jag glo lite på filmen innan jag ska kasta in handduken.

Är det någon som läser här överhuvudtaget??
Jaja jag skriver iaf.. :)

Bye.................

1 kommentar: