lördag 17 september 2011

Me & I + mammalyx!

Jag hade skrivit ett längre inlägg i det tidigare men det kom inte med tydligen.. "/
Jaja.. Jag har iaf haft väldigt mycket nu på senaste så jag har inte hunnit uppdatera här tyvärr..
Men nu är jag här!! :)

Jag har iaf fått hem mina nagelgrejer så nu har jag premiärfixat mina egna. Jag måste säga att jag är riktigt nöjd för att vara första gången.. :D
Nu vill jag få hem resten av grejerna också och så vill jag prova på någon annan. :) det står några i kö så det är bra. :)

Ikväll har jag iaf vart på Me & I party hemma hos Christine, det var riktigt fina kläder måste jag säga. Det blev varsina set till tjejerna klänningar(grön med en svamp i plysch), röda byxor, gröna mössor med svamp på i plysch. :)
Riktigt fina. Jag vet någon som kommer vilja ha dom när mina har vuxit ur dom. :D

Nu ska jag ha mammalyx!!
Jag ska sova hos mamma alldeles själv. Inga barn och ingen karl.. Skönt att få sova en hel natt för första gången på typ 3 år. Det tycker jag att jag är värd.
Så nu ska jag glo lite på tv innan jag slumrar in.. Mmmmmmys.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar