tisdag 6 september 2011

Seg dag..


Jaha så har det gått en dag till...
Idag blev B inte riktigt lika ledsen som förra veckan iaf när jag lämnade på dagis..
Det känns i mammahjärtat när man måste lämna ett ledset barn där.. Fy...
Jag hoppas det blir bättre snart..
Jag hade ju missat totalt att det var fotografering idag också.. Jag trodde det var nästa vecka.. Jaja tur att hon e världens finaste oavsett kläder.. :)
Min stora bebis.. :)

Vi åt middag uppe hos pappsen och sen gick vi hem för att inleda läggningsrutinen jag införde igår..
Jag har ledsnat på att vi ligger fyra stycken i våran 180säng och dom två i mitten ligger gärna på tvären... :/
Nu ska dom iaf sova i sina egna sängar är tanken..
Nu somnar dom iaf där så får vi se hur det går sen... *håller tummarna*

Efter att monstrena somnade så gick det med rasande fart..
Marsvinsburen byttes i, sorterade tvätt, packade tvätt (tvättdag imorrn), packade skötväskan, och ställde ut allt i bilen.... Puuuh...
Kattlådan överlåter jag till P för nu ska jag slappa i sängen med min bok... :)

Vet inte vart bilden hamnar men det blir nog bra.. :)
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar