onsdag 28 september 2011

3......

Ja ja säger bara det..
Jag har ju 3 både i mobilen och bredbandet så jag kom inte åt bloggen igår.
Nu är det iaf tillbaka på banan igen.

Igår fyllde mamma år så vi och hon åkte och storhandlade på förmiddagen, bella var hemma från dagis eftersom hon var lite täppt på morgonen men det blev bättre under dagen.
När vi kom tillbaka hem så blev det lunchtime och sen var jag tvungen att börja baka min berömda crisp-tårta. :)
Svärmor bjöd på den för massa år sedan och jag blev frälst och likaså blev min mamma så nu får jag baka den typ varje gång det ska vara tårta.
Det blev ett trevligt litet kalas iaf, peter och henke skulle ha åkt på träning men dom blev kvar hemma. Sen kom min morbror och hans fru och mammas kompis eva. Lagom blev det.
Och vi åt först lite italienskt plock mozzarella olika skinksorter och så.
Sedan blev det scampi-pasta a la marlene. Och till sist min tårta. :) bara namnam. :)
När vi kom hem var jag helt slut för natten innan var inte rolig.
Bella vaknade hela tiden så hon fick till slut sova i våran säng.
Jag gick iaf direkt upp och la mig och läste lite innan jag nästan somnade med boken på näsan. :)
Idag är jag iaf lite piggare.
Bella fick vara hemma idag med eftersom hon var snorig igen imorse, jag förstår inte riktigt att det kan gå över på eftermiddag/ kväll och sen komma tillbaka på morgonen. Är man förkyld så borde man ju vara det dygnet runt!? Men det kanske samlas på när man ligger ner hela natten.

Så idag blir det mest lugnt så det går över någon gång.

Ikväll ska jag ha min första nagelkund också. Spännande och se hur det går. :)
Återkommer med resultat på det. :)

Hej sålänge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar