onsdag 5 september 2012

Ipadens nya värld :)

Sådär ja nu har jag skaffat mig en sån här padda :)
Då får vi se om det går lite lättare att få tummen ur och blogga nu då:)


Idag så tänkte jag prova på att göra köttgryta till la familia till middag.
Jag själv ska åka och jobba kl. 12.30 och jobbar ända till kl. 20.30... Drygt.
Jag ska leta efter någon roligare sysselsättning tror jag.

Jag behöver lite miljöombyte känner jag efter att jag gick in i väggen för några månader sen också så är det helt klart att det skulle vara bra.

Jag var ju på mammabloggkryssning för några veckor sen också, det var minst lika kul som förra året.
Massa trevliga mammor och finfin goodiebag, det här året så var den lite mer riktad till oss mammor och det uppskattades. Det var ju faktiskt en kryssning för just oss och barnen köper man allt till ändå.
Jag har kommit på det att jag lägger istortsett aldrig pengar på mig själv längre, allt går till barnen.
Jag köper aldrig kläder till mig själv för då får jag nästan dåligt samvete.
Men till barnen går det bra, då köper jag massa grejer som dom behöver men mycket som dom absolut inte behöver men bara för att det är kul.
Dom blir ju tyvärr rätt så bortskämda då så dom uppskattar ju inget nämnvärt men jag tycker att det är roligt att handla iaf. :)
Jag försöker bättra mig och inte köpa massa onödiga saker just eftersom dom inte uppskattar det men det går ju sådär :)
Jaja man lever bara en gång och jag var (är) ju rätt bortskämd jag med och jag blev ju ganska bra ändå...

Hur som så var det här en riktigt bra och rolig leksak, smidigt verktyg till rätt så mycket.
Jag ska försöka komma på ännu mer användningsområden för den i sinom tid.
Funkar ju hur bra som helst att blogga från iaf.

Bloggen kommer få en lite annan inriktning ett tag framöver också då jag och min kärlek ska gifta oss nästa sommar så det blir lite bröllopsinspirerat, eller om jag startar en egen bröllopsblogg vi får se hur jag kommer in i det här igen.
Klarar jag av en blogg så kanske jag klarar av två under en period. :)

Jag ska försöka komma underfund med hur man får in lite bilder hör också. :)

Ha det bäst där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar