torsdag 6 september 2012

Dagen idag...

Ja se där, två dagar i rad. :)
Idag så fick jag en återbudstid hos läkaren så jag ska få prata av mig lite efter min sjukskrivning.
Det kan nog vara bra då jag har rött mycket i bagaget, efter pojkarna och allt. Känns bra.

Efter det så blir det ner till Tros-Shopen för upplärning och sedan ska jag träffa M som jag inte har sett på flera månader.
Vi har pratat om att ses nu under hela sommaren men vi kommer inte till skott så hoppas det sker idag.
Vi ska eventuellt äta midda me T idag också men vi får se om han måste jobba idag eller hur det blir.
Jag fick ju avbryta min gryttillverkning igår eftersom familjen skulle äta hos svärmor men idag så blir det av.
Jag hade ju tänkt göra det nu efter att jag lämnat barnen men fick ju tid hos läkaren nu vid 10.30 så det hanns inte med, så det blir senare helt enkelt.

Jag måste köpa lite tjockismat till katten också för hon har blivit väldigt smal och det är inte ok.
Hoppas det bara är att hon inte gillar maten så hon inte är sjuk på nåt vis...
Jag börjar med att köpa maten så får vi se annars får jag åka ner till veterinären men henne också, usch gillar inte när djuren inte är sig själva.

Ja det här är alltså dagen idag, ledig från Non så det är skönt iaf, det har vart rätt mycket där den här veckan så det är välbehövligt med två dagars ledigt, fast ledig är man ju aldrig ändå men därifrån iaf. :)
Jag kanske slår på stort och skickar in ett inlägg till senare idag vi får se om tid finnes, jag ska försöka få till bilder också.

Ha det bäst så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar