lördag 15 september 2012

Fullt upp i veckan

Hej!
Jag har haft väldigt mycket den här veckan, VAB, jobb och trötthet.
Så orken och tiden har inte funnits där till att blogga.
Men nu är jag gräsänkling ikväll så nu har jag lite tid. :)

Jag har ju som sagt VABat i veckan till lillkorven som har haft feber etc. Men nu är hon frisk igen.
Sen jobbade jag igår och blev helt slut, jag har fortfarande inte kommit in i allt känner jag men orken efter mammaledighet och sjukskrivning och allt s jag blir ju helt slut.
Jag har vart så oerhört trött de senaste veckorna allmänt känner jag, det har nästan känts som när man är gravid för jag har vart trött och mått illa och allt sånt men gravid är jag EJ!
Jag kan möjligtvis vara skendräktig. Hahaha! :)
Nä men skämt åsido, jag är nog bara trött för att det är och har vart ganska mycket på sistone men trotsiga barn och mindre bra på jobbet och en sambo som gärna vill renovera mycket hemma vilket jag tycker är jättebra, men det blir mycket med barn och mindre tålmodig mamma som inte sover så bra och så men det blir bättre. :)
Det blir iaf väldigt fint här hemma, idag fick vi hem badtunnan också.

Imorgon så blir det edsbacka marknad, vi var där för några år sedan och nu är det dags igen.
Man hittar alltid massa onödigt tjafs på marknader konstigt nog.
Men kul är det :)

Nästa vecka vankas utbildning genom handels mån-onsd.
Mån-tis så är det steg 2 för att bli fackklubb, och onsd är det försäkringsutbildning.
Spännande värre. :)
Jag och grabbarna grus från jobbet.

Nä nu blir det film på dumburken.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar