fredag 5 september 2014

Trött och slö

Jag och plutten har haft två dagar av bara mys. Vi ligger i soffan och snackar och kollar på tvn. Mycket skönt!
Jag är iväg på så mycket grejer hela tiden så man behöver slödagar också. :)
Vi lämnar tjejerna på morgonen och sen går vi ut en sväng med Texas och sen går vi in och bara är. 

Jag blev välkomnad till loppi-eventet babylove!! Yes!! 
Det var några år sedan jag var på ett bloggevent, så det ska bli riktigt kul! 
Hoppas man blir inbjuden till flera :)

Allt går jättebra för Bella i skolan iallafall. 
Dom har börjat med simskola 2dagar i veckan, som håller på i 5 veckor. Riktigt bra! Idag ska dom ha första roliga timmen och storpluttan ska tydligen ha dockteater för hela klassen :) jag fick en smärre chock när fröken sa att hon hade räckt upp handen och sagt att hon ville :) våran lilla tjej har blivit så stor. 
Hoppas hon klarar det bara så hon inte får panik och blir ledsen on hon ångrar sig. 

Flizan klippte ju sig själv häromdan och idag är det såklart fotografering på dagis, så vi får väll se om den superkorta luggstumpen i mitten syns på kortet :) Jaja jag har lugnat ner mig om det nu, det var inge roligt alls just då men det är ju så att det växer ut. Skulle det vara någon som gjorde det så skulle det vara Flizan. :)

Imorgon blir det fotbollsturnering för Bella i Viksjö, småttingcup. Hoppas hon inte blir mer förkyld tills dess bara.
På kvällen blir det kräftskiva med typ 40 andra, det ska bli härligt, har vart sugen på kräftor hela sommaren. 

Nu ska jag lägga ner lillprinsen och sätta igång kaffe  till mamma som tydligen skulle gå en promenad hit nu. 

Hörs senare! 
<3 Zandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar