fredag 12 september 2014

Ledig dag. Eller inte ;)

Nu har det gått några dagar igen sedan jag var inne här. Jag ber om ursäkt! Jag ska bli bättre på att uppdatera.

Den här veckan har vi haft saker för oss varje dag som vanligt. 
Måndag (kommer inte ihåg vad det var men något var det :D)
Tisdag babymassage (plutten tyckte det var kul innan men själva massagen var sådär)
Onsdag 4-årskontroll på BVC
Torsdag lunch med en kollega.
Sen bestämde jag förra veckan att jag ska ha en dag i veckan då jag bara är hemma, det skulle då vara idag denna vecka.
Det enda jag skulle göra var att lämna tillbaka en babysitter till en kompis.
Men en i mammagruppen var fikasugen så det tyckte jag lät ännu trevligare så jag får väll ta dubbla lediga dagar nästa vecka helt enkelt :)

Jag har ju fått något fnatt på att köpa små gulliga grejer på Tradera och Facebook också, små gulliga bodys eller som häromdan köpte jag några dragkedjor som jag ska ha när jag syr mina små "väskor" och sånt.
Jag har märkt att jag är periodare när det gäller det här, förut hade jag också en sån här sväng när jag köpte pärlor och annat pyssel. Mycket roligt! Sen kostar det ju inte särskilt mycket heller så det är ju ett stort plus.
Nu ska lillplutten äta färdigt och sedan blir det en sväng med Texas så han är trött och nöjd när vi ska iväg. 

Just det jag ska ju på ett event som loppi.se anordnar, babylove. Det är ett bra tips för dig som är föräldraledig i Stockholm och vill hitta på något roligt med din bebis. Den 30/9 kl 13.00-15.00 är du varmt välkommen till LOPPIevent Babylove. Det blir massa kul för dig och din bebis - shopping, babyrytmik, maffig goodiebag och mellis till både stora och små. Biljetter kostar endast 100 kr och du köper din biljett på loppi.se/babylove


Hejdå sålänge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar