måndag 29 september 2014

Babylove imorgon

Imorgon är det dags för Loppievent Babylove!
Det ska bli så roligt!!  :)
Jag och en bekant ska åka in med våra små pluttar och gå på detta härliga event. Har ni inte köpt biljetter så kanske det finns en sista chans att göra det idag.
Skynda in och kolla! 
Sist jag var på det låg plutten fortfarande i magen men nu får han följa med på riktigt. 
Efter morgondagen så ska jag göra ett riktigt ordentligt blogginlägg så det blir ordning på torpet för jag vill ju såklart bli bjuden fler gånger.

Vi funderade lite på hur vi skulle ta oss in men det slutade med att vi tar bil en bit och sen tar vi tunnelbanan sista biten.
Vi får ju ta pluttarna i bärsele för ingen av oss vill ställa vagnen där utanför stället vi ska till. Man kan ju förstå att dom har vagnförbud iochförsig då det annars hade blivit väldigt många vagnar där inne :)

Sist vi var på babylove så var det på Junibacken och det blev ganska så trångt när alla skulle gå runt och titta och shoppa av alla mysiga utställare, men det gick bra det med med stormagen i vädret. :)

Lillen har fått 3-månadersvaccin idag också så vi håller tummarna att han slipper feber efter den. Nu har han ju precis blivit frisk från förkylningen.

Nej nu ska jag amma klart och sen blir det till att plocka lite här hemma, middagen är redan förbered så det är skönt.

Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar