tisdag 11 oktober 2011

Tvättstugan

Jag sitter med en tidning och flizan sover.
En skön dag i tvättstugan alltså. :)
Hon vaknar väll snart, men då ska vi gå och avnjuta en going pizza a la tvättstuga! Haha ! :)
Har väldans mycket tvätt för jag lyckas aldrig komma ikapp. Varje gång jag har vart här tror jag att jag ska komma på rätt köl men det blir aldrig så.
Jag tvättar massor här men det hinner inte torka så då måste jag hänga det hemma och då är det ingen ide att sätta igång och tvätta det sista hemma för då har jag ingenstans tt hänga det innan det första torkat. Och när det händer så har det hunnit byggas på ett nytt berg hemma.
Det skulle verkligen vara skönt med en tvättstuga hemma så man kan ha massa hängytor. Någon gång SKA jag ha det. Det är så mysigt att tvätta tycker jag, vet inte varför men det är lugnande på något sätt. :)
Nu ska jag byta maskin.
Hörs sen.
Bye..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar