söndag 9 oktober 2011

Jobbhelg.

Har jobbat hela helgen så det har inte hänt så mycket mer faktiskt.
Idag kom la familia och mötte mig på jobbet för peter hade lägligt nog match i järfälla.
Sen åkte jag och sessorna till mammsen och åt och så spelade vi kort efter att iaf bella hade somnat. Flizan tyckte att hon skulle vara med och spela så hon fick det, ett tag innan peter kom och hämtade henne. :)
Jag har varit så ofantligt trött idag så nu ligger jag i sängen och tänkte nog knyta mig rätt snart.
Man kommer aldrig ikapp känns det som. Det skulle nog behövas att jag la mig med barnen typ halv 8 någon dag för att bli utvilad men hur kul är det?!?!?!
Men jag måste nog det snart för att bli pigg igen.
Jag var aldrig såhär trött när jag drack mina RB... Konstigt det där... :)

Nä nu blev det tungt i ögonlocken...
Hörs imorrn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar