tisdag 18 oktober 2011

Nageldag


Japp imorse åkte vi iväg och fixade naglarna på lilla mig. :)
Dom blev jättefina och bäst av allt så fick Alexandra sitt diplom så nu är hon färdigutbildad. :)
Det tog sin lilla tid så vi var inte hemma föränn efter två, så jag tog brudarna och åkte och snabbhandla och sen direkt hem och stressa med att laga mat, diska, byta skitblöjor på löpande band och fixa allt annat jag knappt han med.
Men det blev bra till slut. :)
När barnen somnat så åkte jag en sväng upp till Nicke & Laila för att lämna lite bebisgrejer och råkade bli kvar där i typ 3 timmar. Jag sa till Peter att jag skulle hem direkt men jag fastnade, dom bjöd på bullar och vi pratade om allt möjligt så tiden bara gick. Riktigt trevligt. :)
Imorgon bitti blir det tandläkaren med Bella. Får se om hon öppnar munnen den här gången.... "/
Hör av mig med resultat.. :)
Bye..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar