torsdag 28 augusti 2014

Mammafika

Nu har jag och plutten vart och fikat med alla från mammagruppen. Det var riktigt kul att träffa alla igen me bebbarna på utsidan, och höra lite från förlossningarna å hur allt går. Tjöta lite helt enkelt :)
Hoppas det blir fler gånger, det händer ju grejer hela tiden med dom små.  :)

Min lillkille är ju lite snorig och har vart det de senaste två dagarna så igår var jag och införskaffade lite förnödenheter. 
En Otri-baby nässug och sen en nässpray som jag aldrig sett förut. 
Physiomer hette den, den fungerar riktigt bra. Det blir mer skjuts i näsan samtidigt som det går att bara få en droppe. Kanonbra! 
Jag hoppas han slipper snoret snart så han kan sova ordentligt.
Han sover ju bra när han ligger på mage men man vågar ju inte ha honom så på nätterna när man själv sover.

Nu ska jag sniffa bebis lite innan det är dags att ta tag i dagens sysslor. :)

Hejdå 💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar