onsdag 27 augusti 2014

I'm back!

Sådär nu har jag vart borta härifrån i ett år ganska precis. Det har hänt en del sen sist.
Vi gifte oss ju precis innan sista inlägget så dom bilderna kan jag lägga upp någon dag framöver för den som vill se. ;)

Sedan har det kommit en till liten familjemedlem också. En liten pojke som heter Cazper. Äntligen fick vi en frisk liten pojke som ville förgylla vårt liv, då nu har vi tre stycken underverk. 
Cazper var planerad att födas 28/6, nästan precis ett år efter bröllopet. Han föddes dock den 23e istället, med raketfart kom han ut. 1,5 timme efter första värken, helt okej längd faktiskt :) men hade kunnat vara lite längre så man hann med. Jaja nu är han här iallafall och hur allt gick till och vad som hände efter kan jag skriva mer om någon dag, det var inte helt fritt från komplikationer iaf.


Jag har visat mitt intresse för att gå på Loppi's event babylove idag också, jag hoppas jag får gå. Vi var ju där förra året och det var jättekul. Dock var jag inte där på blogg-eventet men hoppas som sagt komma dit nu istället. :) 
Det var så jag kom igång igen nu, hade kommit ur gängorna lite men nu är jag tillbaka igen :)

Nu blir det sova en liten stund innan lillprinsen vaknar och vill äta igen. 

Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar