torsdag 3 november 2011

Dagis :)

Den här veckan har det varit höstlov. Väldigt skönt för Bella när hon har vart på dagis för det har inte vart så många barn där. Hon har vänt totalt nu kan jag säga, nu vill hon inte gå hem från dagis istället. :) men det är skönt det iaf.
Hon har kommit in mer i gruppen säger fröknarna också.
Och det bästa av allt!! Hon är blöjfri på dagarna, visst händer det olyckor ibland men det är inte ofta. Hon är superduktig. Hon går till och med själv på toa på dagis. :) min stora tjej.
Hon har fortfarande på natten men det får vi jobba på sen när det funkar 100 på dagen.
Vi bestämde oss att det var dags för henne att slopa blöjan för typ två veckor sen, och det har verkligen gått super.

Imorgon ska vi till badhuset. Det var riktigt längesen vi var där nu så det ska bli kul. Tror att barnen tycker det samma. :)
I helgen så blir det jobb för hela slanten. Både lördag, söndag. Det är skönt att komma ut lite känner jag. Det är supermysigt att vara hemma med tjejerna också såklart men det är härligt att få va vuxen ibland också. Man får förnyad energi till hemmet också. :)

Och jag har bestämt mig nu! Jag SKA sätta igång med träningen igen. Måndag kör jag! Ett 90min pass med cykel+bodypump. "go big or go home" :)
Lika bra att köra ordentligt.

Nu är jag så fruktansvärt trött så jag ska nog gå upp och bädda ner mig tror jag.

Natti natti...
Bye..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar